Przejdź do głównej zawartości

Jak wzmocnić szkolenie? Webinary!

Niełatwo znaleźć na rynku firmę, która kompleksowo zajmuje się szkoleniem swoich kursantów. Są tematy, które trudno będzie przedstawić na spotkaniach szkoleniowych. Stąd pojawia się pomysł, aby uzupełniać je poprzez webinary.


Jest to sprawdzona metoda na otrzymanie dodatkowych kompetencji przez pracowników bez konieczności wychodzenia z biura. Zapisanie się na szkolenia online jest stosunkowo łatwe, a dodatkowo generują one niższe koszty niż szkolenia stacjonarne. Zyski są bardzo podobne - po ukończeniu spotkania i opcjonalnym rozwiązaniu egzaminu końcowego, zatrudnieni otrzymują cenne certyfikaty, mogące na przyszłość poprawić ich szansę na awans czy też bardziej zadowalające miejsce pracy.

Dostępność takich opcji nierzadko jest związana też z tym, jak wygląda zarządzanie praca zdalna w danym przedsiębiorstwie. Szefowie mają możliwość zlecenia swoim podwładnym wzięcia udziału w webinarach z domu. Szczególnie gdy mamy do czynienia z epidemią będą z tego znacznie chętniej korzystać. Udział w szkoleniach online z domu wymaga od uczestników zainstalowania darmowego oprogramowania (chociaż nie zawsze, ponieważ niektóre komunikatory są dostępne w wersji przez przeglądarkę). Osoba prowadząca takie szkolenie, nie tylko jest dla wszystkich uczestników widoczna w okienku kamery. Udostępni tam również podgląd własnego pulpitu i prezentację wcześniej na tę okazję przygotowaną.


Zapoznaj się z innymi artykułami: http://tiny.cc/leady-sprzedazowe


Najlepsze firmy szkoleniowe gwarantują dostęp do gratisowych materiałów dla uczestników swoich kursów także po ukończeniu całego cyklu. Webinary mają tę przewagę, że bez problemu stworzymy sobie notatki na laptopie poprzez stosowanie zrzutów z ekranu i zaznaczaniu najważniejszych dla nas tematów. Można też zapytać o możliwość późniejszego kontaktu z prowadzącym w razie pojawienia się dodatkowych niejasności.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Szkolenia personalne

Coraz częściej spotkać można ofertę szkoleniową w zakresie tzw. umiejętności miękkich. Co to takiego i czego tak na takich szkoleniach uczą? W przeciwieństwie do kompetencji twardych, takich jak np. znajomość języka obcego czy języka programowania, kompetencje miękkie są trudne do sprawdzenia i zmierzenia. Dotyczą one cech psychofizycznych oraz umiejętności interpersonalnych takich jak: komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole czy radzenie sobie ze stresem. Z kompetencjami miękkimi każdy człowiek się rodzi, co nie znaczy, że nie można ich ćwiczyć i rozwijać. W dzisiejszych czasach umiejętności miękkie są ważnym kryterium przy wyborze pracowników. Poza twardymi kwalifikacjami, popartymi dyplomami i certyfikatami to tylko te umiejętności są oceniane w czasie rozmowy kwalifikacyjnej. Oczywiście zależy to miejsca na które aplikujemy. Podobna tematyka: Szkolenie ze sprzedaży Zdolności interpersonalne są kluczowe w zawodzie handlowca, ale już w mniejszym stopniu np. dla prog

Jak zatrudniać pracowników

Aby proces rekrutacji nowego pracownika przebiegł pomyślnie, należy przede wszystkim jasno i tak określić, czym ta osoba zajmowała się zajmować oraz które są wymagania co do jej wykształcenia, umiejętności, doświadczenia zawodowego a czasem nawet bycia pewnych cech charakteru niezbędnych z punktu widzenia rekrutującego.