Przejdź do głównej zawartości

Szkolenia online - dzisiaj

Coraz więcej przedsiębiorstw decyduje się na umożliwienie pracownikom podejmowania pracy w formie niestacjonarnej. Każdy z nich może wykonywać swoje zadania z domu lub z kawiarni. Taka forma zatrudnienia wymaga od pracownika ogromnej samodyscypliny, natomiast ze strony zatrudniającego wiedzy na czym polega zarządzanie praca zdalna. Kolejnym wyzwaniem przed którym stają jest poszerzanie wiedzy. Stąd ostatnio popularną formą są szkolenia online z różnego zakresu. Otrzymują do nich dostęp zaproszone osoby. Wystarczy, że posłużą się wysłanym za pośrednictwem poczty mailowej odnośnikiem.

Na kursy w takim trybie zapisać się można również indywidualnie, w celu pogłębienia własnej wiedzy i zainteresowań, a także wzmocnienia swojej pozycji na rynku pracy. Natomiast osoby zarządzające przedsiębiorstwem decydują się na zapisanie swoich pracowników na szkolenia online, aby poszerzyć ich kompetencje i wprowadzić usprawnienia w przedsiębiorstwie.

Każdy uczestnik szkolenia dostaje dostęp do platformy szkoleniowej, a ponadto zaproszenie na webinary, które odbywają się w ramach wybranego programu. Największą zaletą związaną z formą online zdobywania wiedzy, jest podział kursu na moduły. Całość jest rozłożona na kilka sesji, a nie omawiana podczas ośmiu godzin non-stop. Uczestnicy realizują dodatkowe ćwiczenia. W przypadku wątpliwości zadają pytania prowadzącemu szkolenia. Jeśli jest ono zasadnicze - omawia się je w ramach webinaru, a w przypadku gdy jest to kwestia doprecyzowania czegoś, nauczyciel odsyła odpowiedź każdemu w indywidualnej wiadomości.


Zobacz związane z tym artykuły: http://tiny.cc/systemy-marketingowe


Szkolenia online zakończone są w przeważającej ilości przypadków testem. Ma on na celu potwierdzenie nowych kwalifikacji. Po uzyskaniu odpowiedniej ilości punktów, kursantom wystawiony zostaje certyfikat.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Szkolenia personalne

Coraz częściej spotkać można ofertę szkoleniową w zakresie tzw. umiejętności miękkich. Co to takiego i czego tak na takich szkoleniach uczą? W przeciwieństwie do kompetencji twardych, takich jak np. znajomość języka obcego czy języka programowania, kompetencje miękkie są trudne do sprawdzenia i zmierzenia. Dotyczą one cech psychofizycznych oraz umiejętności interpersonalnych takich jak: komunikatywność, kreatywność, umiejętność pracy w zespole czy radzenie sobie ze stresem. Z kompetencjami miękkimi każdy człowiek się rodzi, co nie znaczy, że nie można ich ćwiczyć i rozwijać. W dzisiejszych czasach umiejętności miękkie są ważnym kryterium przy wyborze pracowników. Poza twardymi kwalifikacjami, popartymi dyplomami i certyfikatami to tylko te umiejętności są oceniane w czasie rozmowy kwalifikacyjnej. Oczywiście zależy to miejsca na które aplikujemy. Podobna tematyka: Szkolenie ze sprzedaży Zdolności interpersonalne są kluczowe w zawodzie handlowca, ale już w mniejszym stopniu np. dla prog

Jak zatrudniać pracowników

Aby proces rekrutacji nowego pracownika przebiegł pomyślnie, należy przede wszystkim jasno i tak określić, czym ta osoba zajmowała się zajmować oraz które są wymagania co do jej wykształcenia, umiejętności, doświadczenia zawodowego a czasem nawet bycia pewnych cech charakteru niezbędnych z punktu widzenia rekrutującego.